klik saya

Monday, June 29, 2009

cant wait! really!!!

2,3 hari ni mood shopping membuak2. rasa sgt2 x leh tunggu 17/7 ni...
rasa mgg ni jugak nak balik S.alam..huhu
nak beli semua barang baby yang aku (aku la yang mengidam barang baby?) idam2kan... nak beli semua, amik semua barang tanpa perlu berfikir...huuu syoknyer.. x sabarnyer..
otak ni rasa x leh pikir aper2 lg dah mgg ni. mata ni nampak barang2 dan duit yang akan mengalir keluar jer...

mcm mana yer? mgg dpn byk komitmen lak kat lab, caner nak balik sana....?

2 comments:

  1. Aii makci..org lain mengidam nak makan, u neh mengidam nak shopping plak. APA KES????

    ReplyDelete
  2. haha, I x penah ngidam nk mkn mcm2. before peknen hantu laksa shack, tp peknen neh, x hingin lgsung pn. shoping...dr sblm peknen, smp peknen ttp maintain ngidam. hehe

    ReplyDelete