klik saya

Tuesday, July 7, 2009

check up @ week 27

pagi tadi sampai rumah dari S.Alam (naik bus, penat pusing kiri kanan cari posisi sesuai nak lelap...) pukul 5am. tidur sampai subuh n bersambung lagi sampai pukul 830am. ngantuk sangat2 dan penat shopping 3 hari lepas langsung x hilang lagi.. cerita best shoping? nnt di lain entri..hehe
bangun terus bersiap ke HUSM. pada hal appoinment dgn Dr kul 9am. kul 930am baru kuar dari gate rumah di pasir putih nun...hehe selamber wat mcm hospital sendirik.
sampai HUSM, mcm biasa la check up.. summary:
berat; 53.9kg sahaja (rasa x best pulak berat naik sekilo jek)
glucose n protein; negative
blood preassure: 100/60

then Dr check perut..kata "kenapa perut awak kecik ye?"
"ntah la Dr, saya pun heran knp perut saya kecik x macam orang lain...risau juge"
"xper kite scan"...

so scan la lg dgn Dr.N yang hari tu. kali ni mmg aku diam je la...malas nak mintak aper2..

Alhamdulillah baby growth ok.. cuma perut kecik jer..

alaa..aku pun bukannye besar mana pun kn...

penin n penat sgt..x leh berpikir ni..

rasa nak tido jer.. oh, BP ku rendah...

Good bye second trimester...

(lps subuh tadi mimpi bersalin awal la..bln ke-7...caner?)

1 comment:

  1. Naik sekilo jer ke Sah? uish... laki u tak bagi makan ke? hehehhe. bgtau dia tak baik dera isteri pregnant2 neh.

    ReplyDelete