klik saya

Wednesday, August 5, 2009

makan2 di hujung minggu...

Minggu lepas, ntah mood aper, baca novel cinta cintun. dlm novel tu ada la adegan couple tu gi makan sate kajang. tetibe, alamak, sedap juge...dah lama tak makan satay kajang ni. so tercakap la kat mr.hubby.. hmmm rasa macam nak makan satay kajang la bang...
then mr.hubby ckp macam mana la nak beli yang..kat sini xder..kita beli satay kat pasar malam ye..
biasa lah orang mengandung, kalu nak yang kajang, kajang jugak la..mana buleh tukar dgn pasir puteh nye..heheee
so minggu tu x dapat la makan satay kajang memandangkan duduk kat pasir puteh kan... sepanjang minggu lepas, tak der la pulak teringat2 ke aper kat satay tu.

tetibe, pagi sabtu lepas (hubby balik kg tiap ujung mgg kan..), jeng jeng jeng... suami kesayangan ku bawak balik satay kajang. huh. 50 cucuk dia beli. me ape lagi, cepat2 gi panaskan satay tu dalam oven..then bekfest dengan semangatnya...



sehari sebelum tu dan bersambung pagi sabtu tu, me ada baked cookies. saje je gatal tangan nak wt cookies, sempena musim raya yang bakal menjelang ni.. my MIL suke biskut tu...hehe. siap order untuk wat raya ni..caner? resipi cookies ni amik kt tenet. mcm biasa la ye kwn2...


bukan nak perasan,, tapi cookies ni buleh diterima tekak ku ini..hehe

1 comment:

  1. Ceewah.. buat semekut plak die... i nak tempah gak blh ker? hehehe

    ReplyDelete