klik saya

Friday, September 4, 2009

countdown

hmmm..
2 more days to go
still countdown
monday to come

some people ask me
why not
wait until 9/9/09?
huh
rasa lambat sangat tu
x kesah dah tarikh aper
tak sabar sgt3 nak jumpe budak kicik ini
hari2 rasa tajam lutut dia dok gerak2 bawah kulit perut ni...

petang2 gni jalan2 kt blog resipi
bahaya sungguh
jadi mengidam mcm2
mentang2 la dah kene pantang next week
nk mintak mcm2 cian lak kt hubby

just request beliau masakkan asam laksa ala2 laksa shack tu
beliau kata abang gi beli kat laksa shack je la ye?
no no no
nak yang masak sendiri punyer..
ngada2 kan?
hehe ;p


lepak2 di spital putrajaya... ;)

4 comments:

  1. bestnye lepak2 kat sepital...tp kan sah, baik lepak sblm deliver berbanding selepas...sakit...:)
    sory x reply sms...hp tu mmg dh jarang sgt tgk skang nie...alya je byk tgk..akak off kadang2 sbb dia nak main...

    pasal induce tu..akak pun x pasti sakit ke tak..yg akak duk tgk sepanjang seminggu kat sepital dulu, org tak tahan contraction tu...akak doakan sah cepat2 dpt bersalin...x payah lama2 merasa..tp kalau tu yg sah kena hadapi..redha ye..jgn putus asa..

    umah akak kt gombak..nak g tgk sah pun x sempat lg la..hubby akak sibuk nak upsr nie...sah pantang kt shah alam ker? if kt situ leh aa akak p melawat nanti..

    ReplyDelete
  2. hehe..lepak2 pon sorang2 ajo..jg busan gal lelama.

    a'ah k.Que, sah berpantang kat s.alam..nnt datang la ye. buleh tengok Alya sekali..hmmm

    sah harap2 n doa Allah permudahkan la.. dah sehabis redha da ni..

    ReplyDelete
  3. ok insyaAllah nanti akak sampai..kena ngorat en hubby dulu hehe..maklum la nak drive sendiri x lepas...ok sah akak sentiasa doakan yg terbaik utk sah...

    ReplyDelete