klik saya

Monday, September 14, 2009

kelahiran Rayyan

salam...
anugerah terindah dari Ilahi
di bulan Ramadhan yang mulia
Rayyan selamat dilahirkan
sehari selepas hari nuzul Quran

pada 8 september 2009
jam 5.24 ptg
di labour room no 10
Hospital Putrajaya
berat 1.82kg sahaja

Alhamdulillah
walaupun Rayyan sangat kecik
mittens n booties selalu cicir
tapi Rayyan sihat...
Alhamdulillah

sayalah Rayyan..
daddy bagi nama Afif Rayyan Zafran b. Zulfikar
mcm mana cerita kelahiran saya?
nnt mummy cerita yer..
mummy tak mungkin lupa saat2 itu...

13 comments:

  1. tahniah che sah dari kami bertiga. cutenyer afif rayyan tdo.. kak ijan tgk cam iras muke zul byk nie..hehe..mummy dia jgn marahhh....:D

    ReplyDelete
  2. wajib ni amiq gmbar rayyan atas telapak tangan u all..baru lah nmpak betapa keciknye size die dgn ratio tgn u all =)

    ReplyDelete
  3. mikael's parents; tenkiu...iras zul ke? ayyoooo..harus la mummy jelez! =p

    munirah; itu la...x dapat2 nak amik gambar. payah nak setting. suh adik amik kang x reti lak die..huhu

    sarah; nanti Rayyan buleh jadi kawan Rafiq! :)

    ReplyDelete
  4. alahai..comelnya rayyan..welcome to the world...insyaAllah lepas raya nie aunty que g tgk ngan kakak alya yer...

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah... awk dh selamat.. cepatnye 36 minggu dh kua.. saya masih nerves ni.. tahniah ye... bb comel n nama sedap.. jaga diri ye.. n doakan saya yg masih ternanti2 ni.. takut.. nanti share pengalaman ye.. x sabanak dga.. :D

    ReplyDelete
  6. congratz sah..eh..ni lahir normal ke ceaser?kalo ceaser sakit abis la urat mung dalam 40 ni..mmg takleh wat kije berat..take care ok.

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah, selamat semua. Congrats sah n zul. Bertambah meriah la kedatangan syawal ni ye...

    ReplyDelete
  8. thanks semua kwn2... alhamdulillah semua selamat.

    lileyz; aku bersalin normal...alhamdulillah. tapi sakit juge..hehe

    roshda; I'Allah...harap Iman pn cepat2 kuar gak.hehe

    ReplyDelete
  9. Aku tabik r kat mung Sah..aku masa kene induce n dokto pecah ketuban yang ade..hadioya..sakit tak leh nak cite..air mate time tuh macam paip bomba..last2 bedah..Selamat berpantang lah ye..Best woo..hehe..Jangan curi2 makan biskut raya ngan air sirap sudah la ye mama rayyan..

    ReplyDelete
  10. lily: har3 harus la aku mencuri mkn biskut raya tu...n wt sendri sirap panas. ekeke

    ReplyDelete