klik saya

Monday, October 26, 2009

rambut

hari ini aku persan rambut Rayyan di bahagian depan sudah mula tumbuh. (seronok!)
hehe, mmg pelik kn? anak org lain lahir2 jer rambut lebat setaman, tp aku br sebok nk citer rambut anak baru START nk tumbuh. satu pencapaian...! dan keningnya juga mula kelihatan malu2 utk tumbuh..hehe

weekend yg menyeronokkan. sebab daddy ada kt umah n 2 hari tu km berjalan2 jer, buat mcm dh lm abes pantang n mcm anak dah besau jer.
berjalan2 di hujung mgg satu kewajipan bg kami suami isteri. sekarang dah ada anak, dengan anak sekali km angkut. 2 hari bekfes kat bistro (lm pantang..mcm membalas dendam lak...rasa2nya berat badan aku bakal bertambah balik! haaa....semalam try jeans yg lama melepak dlm almari tu, saiz 27 beli ms 2nd yr undergrad, muat balik! taraaaaa!!!!! pamer2 kt hubby, senyum dia n request to maintain.suar tu start menjadi kecik - suar jd kecik bkn aku jd besar :p ms lepas km tunang- bermula hr bahagia-badan-dipam2- ngeeehehe...mungkin tidak! aku rs nk mkn mcm2 ni....)

sabtu lepas outdoor photoshooting with ellyellies
n her beloved fiancee -selamat pengantin baru in advance kami ucapkan

ahad tawaf mall, lepak2 n celebrating daddy's 25th birthday.
photos coming next n3...

No comments:

Post a Comment