klik saya

Wednesday, October 21, 2009

suami jeles

hai...teringat semalam mr.hubby tetibe berkata;
"abang tengok anak sekarang manja betul dgn syg...kalau abg pegang, mata dia melilau cari syg". muka x pueh hati :p

dah anak bang oiii...kalu tak manja dgn maknya, nk manja dgn saper? jiran sebelah ke? ke pakcik kaunter tiket komuter s.alam tu?

satu mlm tu, tersedar dr tidur, ada 'orang tu' berpisat2 bgun dr tidur, raba2 tilam kecik sblh dia, then bgun, curi anak yg lena sebelah isteri dia (si isteri tdo kt katil). terus peluk anak n sambung tdo blk.
pg esok nya: "tak puas hati tul la abg, mcm mana anak buleh tdo dgn syg smlm? abg sedar2 dah 530pagi, tggal sikit je masa abg nak tdo dgn anak"... jeles lg..

anak ada sorang jer, berebut2 laa....

mlm2 Rayyan tdo dgn daddy, sblm mommy curi ditgh mlm...ngeeehehe

layan gambar Rayyan umur 41hari teman mommy n daddy dating kt tasik n mommy curi2 mkn Mc D. yummy3!


dengan mommy lak


dgn mommy lagiii.. (harus la..kan mommy punyer blog)


pipi Rayyan nak celen Mikael


daddy kata mommy dah kurus mcm anak dara...kembang setaman dipuji suami! :p



sudahnya Rayyan nangis nak cucu..kami pun beredar dari situ..

5 comments:

  1. wah..outdoor shooting dah weh..abis pantang dh ker?????hehe

    ReplyDelete
  2. naman, aku tak abes pantang lagi...hahaha... anak aku dah gi merata alam pun.. dah gi melaka, balik kelate n datang balik s.alam, gi KL,putrajaya, jalan2 kt JUSCO..nasib x bawak gi zoo negara je lagi..haha. ibu moden...sudahnya aku sakit kaki. ekeke

    ReplyDelete
  3. Amvoiiii sepesen je Rayyan pakai topi ngan Dedi dia. Anak bapak betul (mommy jgn marah.heheh). Kalau tak cukup sorang, boleh tambah lagi satu... ape salahnye.. baru tak berebut.hehehe... Rayyan minum susu byk2 lagi tauuu. Nanti sama kembang ngan pipi Mikael :D

    ReplyDelete
  4. k.ijan, nak tambah? huhuhu nanti dlu.....

    mc la; suka? hehe

    ReplyDelete