klik saya

Thursday, October 15, 2009

tenkiu

pagi ni, Rayyan nak ucapkan terima kasih kpd semua yang menghadiahkan mcm2 hadiah utk Rayyan sempena bday Rayyan.. mummy kata dah xtau nak letak katner, n operasi merobohkan hamper akan diadakan untuk menjimatkan ruang. psst..Rayyan tgk bilik mummy n daddy ni dah tinggal cenonet ruang untuk solat jer..bilik dah terlampau padat dgn katil mummy n daddy, cot Rayyan punye, almari2 kami, meja solek mummy (errr..mummy suka bersolek ke?) lagi mcm2 ada..maklum lah mummy dgn daddy x pindah umah sendiri lagi pasaL daddy x nak duduk sorg2 kt umah kt puchong kalu mummy balik usm. jadi bilik kt umah atuk ni la syurga kami bertiga..
eh, panjang pulak yer. sebenarnya tu la kisah di sebalik hamper2 ni...
Rayyan ucapkan terima kasi kat kwn2 mummy dgn daddy, atuk n nenek sedara Rayyan, jiran2 n semua lah! lain kali bday Rayyan nak hadiah lagi yer! :)

mummy kata Rayyan x payah beli bedak sampai masuk sekolah...mummy kira ada 15 botol semuanya.

Rayyan pasrah


ni pula rayyan bergaya dengan baju n kasut hadiah dari abg mikael, mama ijan n daddy faiz dr Finland. Rayyan suka baju ni sebab ni lah satu2 nya baju yang ngam2 dgn badan Rayyan. :)


terima kasih semua.. Rayyan nak sambung tidur! semalam seronok dera mummy dgn daddy berjaga mlm! :p

No comments:

Post a Comment