klik saya

Thursday, November 19, 2009

daddynye tgh tido...
anaknya pun lena kat sebelah tapi tertonggeng...new habit
mummynye bukak blog

alhamdulillah semalam daddy dah discaj
kami ni keje ulang2 spital je kan?
17/11 2 hari lepas daddy selamat menjalani pembedahan di peritoneum

sekarang daddy sedikit saki
pergerakan sedikit terbatas
aktiviti dikurangkan
mummy yang baru lepas pantang ni amik alih semua a.k.a driver

rayyan 3 hari kene tinggal dgn nenek
daddy balik je Rayyan mcm lepas rindu..
angkat2 kepala badan dia nak daddy dukung, tido meniarap kat badan daddy
tak boleh sayang...daddy tak sihat.... :(

3 comments:

  1. Salam Sah...
    Zul buat operation peritoneum? dia sakit aper? Hopefully dia cepat sembuh ye... kim salam kat Zul dari Kak Ijan dan Abg Faiz.

    ReplyDelete
  2. la... zul sakit ko. hopefuly cepat sembuh la.
    weh, aku ada ym aritu, dpt tak?
    bg aku no hp mu yg blh dihubungi. ada bnda nk bgtau.

    ReplyDelete
  3. madi; ni no ak 019-9122236. suspen jer benda nk gtaw. aku taw..mu nk kawen kn? heheh. kalu aku x agkat fon, maknanya Rayyan tgh ngamuk la tu. pape hal, email aku; raisah289@yahoo.com.my

    k.ijan; nnt sah gtaw zul...cian dier sakit tuh... :(

    ReplyDelete