klik saya

Thursday, December 31, 2009

Kangaroo posse

Salam...
ni Rayyn posse dlm baju mcm kangaroo or arnab pape je lah..hadiah dari Uncle Mizi..
tenkiu uncle!

Rayyan sekarang dah buleh letak duduk sekejap2
tapi mummy mcm takut nak letak Rayyan mcm tu, takut patah pinggang.
so Rayyan selalu lah kene dokong.
Rayyan semenjak dua menjak ni sukeeee tido. mummy balik dari keje je, Rayyan nenen sikit terus tido..dari pukul 630ptg sampai la ke subuh esoknye. so mummy kene tunggu pagi baru dapat main2 dgn Rayyan. Rayyan suke tido sebab Rayyan nak cepat besar umi cakap..umi tu mak saudara Rayyan..umah dia depan jer umah Tok ma Rayyan.

di kesempatan ini Rayyan nak ucapkan SELAMAT TAHUN BARU utk semua...
semoga tahun baru ni, dapat lah mummy habiskan master dan duduk sama2 dgn daddy. kesian daddy penat ulang alik s.alam kelantan semata2 nk jenguk kami...

pagi2 daddy mesti telefon Rayyan. Rayyan nanti tgkkkk jer telefon tu kuar suara daddy..mata Rayyan kadang2 cari daddy tapi tak nampak..agaknya daddy duduk dalam telefon mummy tu lah kot..Rayyan akan senyum lebar2 sampai nampak semua gusi (yelah, Rayyan tak der gigi lagi...), pastu cakap2 ngn daddy...
Rayyan cakap mcm ni jer.. aaaaaaaaa...aaaaaaaaaaaa...aaaaaaaaaa.
kadang2 Rayyan sebut daaaaaaaa...
kalau Rayyan nak susu, Rayyan akan sebut neennnnn neennnnn.. nanti mummy paham la Rayyan nak aper....

ok lah, selamat tahun baru sekali lagi....




gambar2 diatas ialah puding yang mummy buat hujung mgg lepas. Rayyan dapat tgk jer lah...
mummy kata mummy tgk mama Ijan buat, mummy teringin nak buat jugak...heheheee...
sedapkan??? Rayyan berair2 mulut tgk mummy dgn daddy makan..sejuk2 gtu...dapp nyerr!
mummy buat senang jer, guna jeli dlm kotak tu, pastu letak atas kek yang mummy beli. punya lah bizi mummy Rayyan ni sampai nak buat kek sendiri pon tak sempat..huhuhu. mummy kata ujung minggu ni nak buat kek coklan pisang resipi ambik dari mama ijan jugak....ok lah, Rayyan nak main kat playgym rayyan lah. babai....



Love,
Rayyan.

8 comments:

  1. auwww sgt comey..posing kangaroo :P hihi berapa berat rayyan skang ni echah

    p/s: echah ore kelate ko hubby ore kelate? hihik nk kecek bahasa ore kapung dh nih :P hihi

    ReplyDelete
  2. hehe hasnor...Rayyan bulan lepas 4.9kg. mgg depan baru nak cek lagi...

    kite lah ore kelate. hasnor org mana?

    ReplyDelete
  3. hehehe sama la bju yg 1st tu mcm bju iman yg de topi tu :D comel la rayyan

    ReplyDelete
  4. ooo berehh..sy pom kelatey jugok..hehehe..

    ReplyDelete
  5. Roshda; ye ker? hehe...letak la gambar Iman pakai baju tu..leh kite merge kan...kan kan? :)

    hasnor: beyehhhh... :)

    @xim; thanks 4 visiting Rayyan's blog! :)

    ReplyDelete
  6. Amboiii.. jadi kangaroo pulak.. comel jer gambor2 korang amek... bertuah rayyan tak payah amek photographer nk snap byk2 pics.hehe..
    buatla kek pisang coklat tue..best :D
    psst, rayyan dan boleh duduk ke? cepatnye...

    ReplyDelete
  7. mama ijan...Rayyan x ley duduk lagi...kalu pegang buleh la dia duduk. Mikael? kek tu sah buat x menjadi la...hehe. salah teknik..letak bahan kering dlm bahan basah. terbalik kok. hehe

    ReplyDelete