klik saya

Thursday, April 1, 2010

Hobi Rayyan

sudah lama saya tidak mengupdate perihal anakanda tercinta ini.
minggu depan, Rayyan akan berusia 7 bulan.
cepat masa berlalu..

gambar2 ini ialah hobi Rayyan semasa berumur 5-6 bulan. suka main kaki dan sembur2 buih. orang tua kata, kalau anak suka sembur2 gini, luruh rambut ibunya.
tapi saya rasa saya tak boleh jadi testimonial, pasal rambut mmg payah nak lekat. haha. pakai la syampu anti rontok ke haper, semua tak jadi. so memang luruh la rambut saya bila Rayyan sembur-sembur gini...

tengok la gayanya, sampai muncung bibir, penuh buih-buih cinta di muka...

main kaki




gambar ni lak, Rayyan cuba nak cubit anak sarah. Hessa Sufya. tetibe terasa Rayyan dah besar...
href="http://2.bp.blogspot.com/_rJrKi_fmmCc/S7QzUC7L1tI/AAAAAAAAAgk/IFG-nPL4UZ0/s1600/IMG_4388.JPG">

4 comments:

  1. sah,kalo rayyan suka main kaki, org skrg ckp dia nk adik lak..hahahaha

    ReplyDelete
  2. haha ye ke Laa? tak kot... tggu kaki masuk mulut baru nak adik.. haha.

    ReplyDelete
  3. Darwisy dah masukkan 2 kaki serentak dalam mulut..nak bulih kembar ke?haha

    ReplyDelete
  4. haha..ada harapan tuh! nanti darwisy dpt adik kembar thn dpn yer....

    ReplyDelete