klik saya

Thursday, April 15, 2010

gaya baru jelir2 lidah

theme: baby in blue!
bergaya lagi model ni...
gaya sebelum mandi di usia 7 bulan.

update sket: pagi semalam, ada gaya baru lagi. selain keluarkan lidah sket, Rayyan up lagi, dia sembur2 sambil jelir lidah sikit. ntah macam mana, mummy pun tak pandai. try buat juga, tapi tak jadi. gelak2 Rayyan tengok mummy buat tak jadi ye? siap lah, mummy geletek2 Rayyan, mengekek ketawa! pastu, kejut mummy pukul3.30 am, pastu pandang2 bubu dia (mainan gantung2 ada muzik tu-dia panggil bubu), nak suh mummy pusing bagi gerak. sayang, tengok jam, pukul 3 pagi mana boleh main-main...






layan jer lah gambar budak ini dalam kain biru ni... (kain ni saya beli di Mydin, RM5.90. kain yang sama materialnya, saiznya dan designnya di IKEA rm29.90. :)

3 comments: