klik saya

Tuesday, April 6, 2010

i love you



i love you
i love you
i love you!

minggu ni Rayyan dah mula menunjukkan kepandaian untuk mengikut mummy gi keje.
aduhai...nangis mummy sayang dlm kete, tinggalkan Rayyan berjurai-jurai air mata tgk kete mummy gerak tinggalkan Rayyan umah mama mira. huhu

jangan gini ye sayang...petang kalau mummy boleh, mummy balik awal yer..

lately, Rayyan makin manja...
agaknya sebab last week mummy cuti seminggu, Rayyan keje nak bertepek dgn mummy je...

5 comments:

  1. hehe darwisy pon dah pandai cari mama.. kalo nmpk fiza je dia menangis w/p ,masa tu duk di atas riba naman..haha lg selesa ngn mama kot!:p

    ReplyDelete
  2. alala comey Darwisy manja mama...
    anak lelaki mmg manja mak kan.. hehe
    kadang nak gerak sket pun uwaaaaa nangis kalu tak nampak kite...

    ReplyDelete
  3. ala bucuk2 rayyan..wafiy pun manja jgk skrg,xleh tgl dia sorg2..kena bg jgk nmpak muka pastu tgn mesti selender2 kat atas suh angkat ja..kalu x dukung nangis..huhuhu.ada baca artikel umu mcm skrg dia dh mula kenal org,terutama org yg hmpir dgn dia sbb tu dia sntiasa nk perhatian dr kita..mak ayah dia ler..:)

    ReplyDelete
  4. itu yang buat kita makin sayang ngan si manja tu kan.........

    ReplyDelete
  5. a'a LIP...
    makin syg, makin susah hati nk g keje.... huhu

    ReplyDelete