klik saya

Monday, April 26, 2010

youngest passenger



jadi youngest passenger on MH1407 and PKL 14 (sani express).
first time Rayyan naik pengangkutan awam.
maaflah baju anak sama jer pergi dan balik...
anak mummy behave jer...
GOOD! MMMUAH!


aunty sebelah tu baik tlg saya banyak. tlg angkat beg, tlg main2 dgn Rayyan yang merengek sekejap, amikkan jus untuk saya dr stewardess...tq akak! saya silap amik tiket, lepas maghrib mmg masa tidur Rayyan, merengek sekejap je lah. nak tido kat tempat dia...


bila nak balik, kene naik bas. sebab malas beli tiket last minute, tau je lah harga dia kan...

lena tidur dengan daddy!


macam sama lak pose dengan aunty baju merah kat belakang tu... :)



macam tak ada rambut pulak si Rayyan ni...

ok lah, bulan 6 ni kene terbang lagi...

7 comments:

  1. adusss..rayyan!!bila leh tengok life nih...

    ReplyDelete
  2. good boy...sebaik dia tak nangis..

    ReplyDelete
  3. Laa; bila nak balik kampun? nnt kite outing KB!

    LIP; a'ah, seb baek dia ok...berdebar jugak bwk dia naik bus tu...

    ReplyDelete
  4. Salam ziarah...wah mmg sonok laa klo dia x byk ragam kan...mcm ni leh laa bawak lagi..huhuh

    ReplyDelete
  5. salam siti... a'aa..sonok la. kdg2 baby ni unpredictable kan...

    ReplyDelete
  6. comelnyer dia. baik plak tu naik bas, x la lasak sgt ye. kalau hadi ni mau x nak duk diam :-)

    ReplyDelete
  7. hi Ibuaries...
    masa ni tak menensot lagi.
    sekarang ni tatau la mcm mana kalau naik bus lagi...hehe

    ReplyDelete