klik saya

Monday, May 3, 2010

demam campak

anakanda saya demam campak hari ni.
semalam dah nampak bintik2 merah kat badan dia, ingat ruam sebab cuaca panas.
bangun pagi ni, Ya Allah, kenapa muka anakanda bintik2 merah?
terus selak baju, cek tapak tangan dia, memang penuh dah...

patut lah dari minggu lepas dia demam on and off.
saya bagi PCM, and last week start bg antibiotic. lagi la campak tu tak keluar.
kelmarin, saya lupe nak bagi ubat 2x. terus meluncur laju keluar si campak nih.

tapi Rayyan maintain aktif. tak merengek. cuma saya sedih sebab hubby dah balik sana...
so jaga anak sorang2. harap2 Rayyan kuat semangat la ye sayang. pagi tadi kenapa Rayyan nangis mummy tinggalkan Rayyan kat umah mama? sedey mummy tau tgk Rayyan nangis air mata melimpah2 gitu...

hope u get well soon dear!

1 comment:

  1. Daddy takleh baca blog mummy ni, buat daddy sedih rindu sgt3 kat ryan & mummy. Daddy blk awal ahad lepas walau pun masih ada cuti,ada hikmah & rzki ryan kot daddy dapat offer better salary kat Company lain,thanks mummy & ryan support dadday sokmo.. minggu ni kt gi bercuti..horreyyy...tak sbr

    ReplyDelete