klik saya

Wednesday, May 26, 2010

lagi aksi family Darwisy



setelah dikaji dan dikaji, saya memang tak boleh lari dengan tone kaler yg di down kan sikit. baru saya berpuas hati dan suka pada gambar tersebut...
so tengok lah aksi dari family ini...

kalau ada masa lebih dan dah tak dekat2 maghrib, teringin nak amik gambar family ni berlari2...guling2 kat rumput, lompat2...boleh? hehe

anak mesti disayangi... :)


taaaatih Darwisy!


Mrs.Fiza yang sangat lembut org nya....


love the expression!



till then....nak upload gambar lain lak..

tungguuuuu...

(ada ke orang nak tunggu? gagagagagagaga...)

5 comments:

  1. sah, fiza bukan lembut la.. tu semua lakonan je tu.. agagagaga

    ReplyDelete
  2. sah...shantekkkknyaaa gamba2 ni..nakk jgkk..nakk jgkkkk..btl la susah nak ambik gambar satu family ni..wah dah mantap dah gambar..cayalah..camna ek nak wat blur kat blakang tu? edit pakai apa ek? ke kamera u mmg leh wat cmtu..i punya leh blur skit2 jer..nampak nyerlah ler model..

    ReplyDelete
  3. fiza; ye ke...haha tipu lah...

    che rod; set tarikh, jom gi KL! kite outing!

    ReplyDelete
  4. ibuaries; tenkiu...nnt kalu kita kumpul ramai2 leh shoot same2...mst best!

    ReplyDelete