klik saya

Wednesday, May 26, 2010

Mama and Papa Darwisy



salam semua...
sabtu lepas, alang2 kami balik ke shah Alam, kami amik peluang jumpe dgn kawan lama...dan juga rakan blogger... ini lah dia mama Darwisy dan Papa Darwisy.

walaupun hari mendung, dan badan macam nak patah, tapi tetap bersemangat kami gi photoshoot. kisahnya kami kan nak masuk umah baru..pastu nak la ada gambar besar yang cantik yang ada the three of us kan...so saya contact la Papa Darwisy, mintak dia amikkan gambar. sambil2 tu boleh jumpa mamanya sekali dan si kiut Darwisy ni...

tapi si Papa Darwisy ni (beliau ialah ketua kelas saya semasa saya di tingkatan 4) tak nak bagi saya amik pakej beliau, sebab dia kata, 'nnt mu shoot gambar family aku lak...'.

so ok lah gtu.....

sebab masing2 mmg payah nak dapatkan gambar family yg lengkap.

berphotoshoot dengan anak, memang best!

Rayyan takut rumput (letak dia meniarap kat rumput, terus tenagkat tangan kaki semua tak tau nak jejak mana...hehe kelakar lak..sebab rumput tu tajam2 sikit).

Darwisy lak, manja mama...memang anak mama lah. mata dia...fuh, boolat tul! kiut!

nnt saya upload lagi....tungguuuuuu....

4 comments:

  1. hahahahahahaha..gambar ni plg tak boleh belah..tgk gaya naman tu.. mcm budak sekolah ja..hehe

    ReplyDelete
  2. fiza; hahahaaa...sekali sekala bergambar mcm ni..syok!

    ReplyDelete
  3. saper photografer echah atau papa darwisy? alin berminat nak tau pakej photoshoot..

    ReplyDelete
  4. Alynnz: hi Alynnz.....sape photographer ye? kami sama2 shoot sendiri. echah n naman (papa Darwisy). echah shoot family naman, naman shoot family echah. hehe. fair. nak join boleh la...

    ReplyDelete