klik saya

Thursday, May 20, 2010

mengecat dan mengecat

penat sungguh minggu ini
tapi hati seronok
walaupun apartment itu jauh nun di hujung putra perdana menghadap highway putrajaya
tapi seronok sebab itu rumah sendiri
bebas membuat apa sahaja

mummy mula verangan nak buat mini bar kat dapur

letak down light bagai

waahhh
verangan tak hengat

tiap2 mlm kami pergi mengecat
sampai jam 2 pg baru balik s.alam

penat tp hubby kata bersemangat

p/s; duit tak ada, caner nak beli sofa so good nie....

3 comments:

  1. wah dah dekat ngn putrajaya..boleh dtg selalu sini..hehe

    p/s: kad kredit kan ada..hehe

    ReplyDelete
  2. yes!!! impian aku akan terlaksana bulan 8 ni..aku ingat mung dok kelantan lagi..

    ReplyDelete
  3. mama darwisy; dekat dah tu..boley2 kalu mama darwisy masak mcm2 jamu kakmi makan...hahaha
    kedit kad tu yg tak tahan tu...gali lobang tutop lobang...lalalaa

    lily; aku dok kelantan lagi la.....huhu. nnt pas ada umah sendiri ni, lagi kerap la ku balik sini...

    ReplyDelete