klik saya

Tuesday, May 25, 2010

outdoor potraiture workshop with candid syndrome


peserta kursus paling junior ialah AFIF RAYYAN ZAFRAN!!!!
sila tepuk tangan amai2 belalang kupu-kupu sebab peserta ini telah berjaya tamat kursus dengan jayanya dengan menangis sebab meninggalkan mummy di I-city dan pulang bersama daddy...

ok lah...ni gambar-gambar hasil daripada mini workshop outdoor potraiture bersama Khairul Hazwan dari Candid Syndrome. sape nak tempah beliau, sila google blog beliau dan sediakan duit rm5000.00.


inilah saudara Khairul Hazwan ataupun nama manja beliau; KACUK! bagi ceramah kepada 2 ketul student; saya dan aizan. ditemani bangau2 yang tidak bercahaya di siang hari di I-city, Shah Alam. (tak paham orang ramai2 dtg I-city malam2 sebab nak tengok lampu....huhu)

ni beliau mengajar ROT ye... gambar mesti ada breathing space!


model; Maryam Kamal.

comel adik ni....



macam cerita korea pula...



below is the best picture i think...

saya; Kacuk, lepas ni aku boleh la letak pakej RM4999.99 ek, murah sket dr ko...
kacuk; haaa...bagus, pastu 1 sen tu tak pulangkan, jadi sama harga dgn pakej aku!





model; Dayana



aksi profesional photographer yg sempoi



disebalik tabir pembikinan...




gambar ni salah sebenarnya kawan2 ye...sebab dinding tu mcm himpap model tu...huhu




ok lah...
sekarang lebih berkeyakinan.
selamat maju jaya untuk saya! :p

p/s; dah 2 hari re-charge batery. punya lah penat badan ni...mlm ni baru nak tgk2 gambar mrs fiza n encik naman kita..

guys, sory lah kalu gambar tak memuaskan hati...saya sangat penat sbnrnya ptg tu, tp bersemangat nak jumpe korang!!! nnt jumpa lagi! kita shoot lagi! best laa jumpe Darwisy yg kiut itu...

5 comments:

  1. oit sah, si kacuk ni photographer mc deck masa dia kawen dulu..

    bkn dia anak didik sorg photographer femes tuh?

    fuh..mung pon leh jd profesional jgk doh la pasni ;p

    ReplyDelete
  2. laa.. a'ah, dia shoot wedding deck.
    dia anak buah saiful nang.
    aku pro pas ni? i'Allah....amen...

    ReplyDelete
  3. fiza; ye ke lawa? itu lepas tapis dr beratus2 file yg tak jadi...hahahaha

    ReplyDelete
  4. bagus echah ada peluang utk belajar ngan org yg terrer cam kacuk ....mmg berbaloi baloiiiiiiiii
    CS way is the best way ....dia ada trade mark dia sendiri n tew yg buat cambar dia berbeza dari org lain

    ReplyDelete