klik saya

Tuesday, June 29, 2010

my best fren's wedding





ai...saya nak update pasal umah tak dapat2

tak pe, saya update pasal best fren saya nih

nama beliau Hazwin Dalila Haris. nama sedap, orgnya pon comey lote.

saya dgn dia masa kecik berkepit ke hulu ke hilir. dah sekolah menengah, masa form 4 baru sekolah sama balik sbb sblm tu saya sekolah kat tempat lain.

saya rasa vangga sebab dia pilih saya untuk capture moment masa wedding dia.

bahagia tengok dia bahagia.

dan seronoknya berada di rumah dia sebab teringat masa kecik2 main same2...

sekarang masing2 dah dewasa dan punya kehidupan sendiri.

selamat berbahagia ILA dan Abe Mie! cepat2 dapat baby...
(rasanya Ila ni dok pening mual2 masa sanding tu...ehem2 petanda baik tuh!)



suami Ila ni, walaupun jauh umurnya dari kami, tapi perangainya...heheheheh bantai gelak jer photographer berbaju kebaya pink hari tuh (saya laaa...). mana tak nya, melawak jer... seronok capture diorang. saya tak pernah jumpe orang lelaki yang gila bergambar macam Abe Mie ni. even suami saya pun walaupun kategori suka bergambar, namun suami Ila ni lagi jauh tahap gilanya! sampai dia suh saya amik gambar dia bagi hadiah buah kelapa kat Ila, pastu suh wat gaya Ila marah dia sbb smoking (katanya nak tunjuk kat cucu nanti nenek marah atuk smoking), amik gambar dia willey dgn beskal, lagi gambar dia tengah sapu sampah...ayyooooo.... kerje gelak jer kami hari tu..
tapi hasilnya, saya puas hati dgn2 gambar2 yg saya berjaya rakam...







congratulation my dear fren!!!

4 comments:

  1. la hazwin dalila ker? serius aku tak cam kalau ko tak sebut nama penuh dia..adoiii...lain beno rupenyer...kim salam kat dia eh, duk mana dia skang? ada fb suggest kan la cam tak add lagi

    ReplyDelete