klik saya

Monday, June 28, 2010

sakit kepala

pening kepala
semalam baru sampai pasir puteh di kampung ku yang tercinta jam 11 malam
flight delay dekat2 sejam

pagi ni semangat nk pi keje
start enjin kete, langsung tak idup
huhu
dah seminggu kete tak berjalan
terus weak bateri nya

gigih pump minyak
tak idup jugak
wayar jumper tatau ada ke tak dlm bonet
tengah2 duk garu2 kepala tatau nak wat caner tu, sib baek abang ipar balik
dia tulun
jam 1030 baru dapat pi opis

mengadap supervisor
baca 3 qul sebelum masuk bilik dia
pasai pa?
ni kes dah lama tak jumper dia
tak update research
lagi pasai ni saya dah semester 8!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sib dia ok
dia dah update saya punya progress
saya sudah boleh bayar yuran

jap lagi nak pergi maybank
korek duit simpanan
sedeynya....
RM925 akan melayang
kalau beli karpet gebu2 mesti best kan...
huhu

semalam dalam flight, Rayyan buat drama
menangis riau seme
dari jam 930 sampai jam10
kapaterbang dah landing baru dia diam terlelap
dah tu bangun angkut dia turun lak
sambung dia nanges
kelam kabut ayam saya dalam flight tu
tatau nak buat caner
abes beg doraemon (dalam beg saya ada serba serbi) memuntahkan isi perut
bantal busuk rayyan pun kuar..tak jalan gak
nangis sampai menggeletar badan
padahal sebelum tu elok jer main dengan buku2 dlm air asia tu
stewardess datang cakap; Kak, bagi dia air laa....
dlm hati saya; baby nangis nak air ke? bukan susu ke sepatutnya?

tak apa lah..
Rayyan nagis sebenarnya nak tdo
dia nak tdo kene tempat luas2, dia boleh guling2 seme
abis dalam flight yang sempit itu, macam mana nak guling2
tapi biasa tdo dalam kete buleh jer?
haaaa jawab Rayyan jawab.

4 comments:

  1. rayyan sedih mommy tak bawak daddy..ekeke

    ReplyDelete
  2. emm betul fiza aku sokong hhuhuhuhuh

    ReplyDelete
  3. rayyan dah pandai memilih ye...:)

    ReplyDelete
  4. fiza; haih, dah lama fly br teringat daddy ke si Rayyan nih?

    daddy; alaaaa...meh la balik sama. dah cuti tu duk membuta jer...balik la kampun! hehe ampun jgn mare bang.

    LIP; a'ah, Rayyan skang manja ngn daddy. mommy kat sebelah ala ala tak nampak jer. kejenye nak melekat ngn daddy jer...huhu

    ReplyDelete