klik saya

Thursday, August 26, 2010

Resipi biskut Famous Amos

salam

semalam saya dengan gigihnya mem'baked' biskut.

resipi saya google.

hasilnya sedap (ferasan!).

nanti next entri saya share, dgn step by step lagih. (dulang pertama biskut hangit sebab gi susukan Rayyan...huhuk).

semalam cipta sejarah saya berbuka dengan semangkuk kecik bubur jagung jer, dengan air 100plus. tiada selera..eh, bukan tiada selera tetapi tiada idea nak makan apa-lalu tak payah makan apa-apa.:p

pagi tadi lak, saya dengar radio...dah start kuar lagu raya ek? syahdu sungguh!
sesungguhnya kalau dengar lagu raya di radio, dengan dengar kat laptop, memang berbeza perasaannya kan? (kalau kat laptop, bulan tak puasa pun ko pergi dengar lagu raya sape suruh???)

Raya tahun agak berkobar2 juga lah nak raya..kena pulak tahun ni raya kat umah kampung saya..HOREEEEEYYYYY!!!! berbanding pakai sistem undian, sistem giliran lebih efisyen rasanya. lagi raya tahun ni ada Rayyan. pastu nanti dapat kumpul adik beradik...bestnya!!!!! tahun lepas ku tak dapat semua ini. beraya di Melaka, dalam pantang pulak tu. tengok ajer la makanan seme..huhu.

sorry tajuk entri masih tiada dalam entri ini (paham ke ayat ni? ;)

eh, sebenarnya dah lama la nak buh gambar ni...asik luper jer. sebelum gambar ni tumbuh cendawan, baik saya letak cepat2...

taraaaaa


ish, tatau kenapa, tak leh rotate lak. padahal gambar asal dah betul. biarlah! ni haaa...gambar kami masuk majalah dik non...majalah Pa n ma bulan lepas (Ogos 2010).

nampak kami tak? close up lah sket....

haaaa..tuuuu dddiaaaaa

next page please...


kat page ni ada la 2 keping kambar kami...intai2 lah yer. duk celeh2 gambar orang tu...agak2 tak nampak, pakai lah spek ya!


pastu, tetiba ada gak gambar mummy sorang kat page ni...jadi cover u...

hehe menipu kan? ni gambar mummy dok amik makanan kat page sebelah kiri tu. pastu gambar kat page kanan tu gambar ulangan dari Pa n Ma Julai.
(sori gambar buat sakit leher!)

ok lah, nak gi lab pulak....daaaa...
selamat berbuka...
(tengahari pun belum daaaa....)

2 comments:

  1. rotate please...berteleng sudah

    ReplyDelete
  2. tak buleh...aku ni jenis sekali dua cuba..fedap trus! nantikan album mu....

    ReplyDelete