klik saya

Monday, November 8, 2010

cara bersihkan botol bayi anda

*internet sudah ok. terima kasih PPKT.

salam semua.. (ceh, cakap semua mcm ramai yg baca)
hari ni mari kita berkongsi testimonial produk pureen.


kalau mommy tengok botol anak sudah tak menarik lagi, tak berkilat memancar-mancar...apa lagi?

tak reti2 nak gi beli produk ni? ini diaaaa...

PUREEN LIQUID CLEANSER!!!!! (baca dengan nada doraemon pleaseeee)


produk ni ada dua perisa iaitu mint -biru dan orange.
cara nak guna mudah ajer...
letak 1liter air, dan masukkan 2.5ml cleanser ni dalam bekas yang bersih. rendamkan sekejap dan berus lah botol anak...



hasilnya, botol kembali seperti baru.
milk fat already removed.

*mak kan jakun, mestilah kagumz tengok botol jadi kilat2 macam nih!

cleanser ni juga boleh digunakan untuk remove pestisid di sayur dan buah-buahan. selamat untuk bayi anda...

daaaaa

2 comments:

  1. kita mmg pgguna tegar jenama tu..

    tu econjaya pasir puteh la tu..ahaks

    ReplyDelete
  2. fiza: haruzzzz econjaya pasir puteh la tu... mana la lagi nak membeli belah.
    nanti buleh jadi duta econjaya pas nih. hehe

    ReplyDelete