klik saya

Wednesday, November 3, 2010

huru hara

salam

betul la huru hara jadinya bila tak leh update

universiti gah ni memang la
kenapa la di block nya semua benda ynag melibatkan 'sign in'

nak cek email tak dapat

fesbuk memang la dah kene block
tapi yang ni tak kisah

email ku kesah..

pls laaa
nak mintak quotation dengan company pun payah

ppkt, ko baca tak aku tulis ni?

saya dan Rayyan tak sihat minggu ni
kami sama2 kene flu
hari tu hujan tak berenti 2 hari
banjir la juge sekejap
hidung pun tumpang banjir

ada harapan ke nak abiskan keje ni? tetibe kan.... ada kaitan dengan banjir kah?

sekarang pagi2 sebelum bertolak dari rumah, baca doa banyak2. bukan dulu tak baca doa, tapiu kali ni dilebeykan.
nampak van polis, terus darah naik ke muka
dalam pale otak dok buat ayat
"encik, mintak maap encik. bukan saya sengaja bawak kete road tax mati ni incik..tapi suami saya dah pos, tapi tak sampai2 sampai ke laaa ni. ni report pulis dah ada ni. ni copy road tax yang ilang tu incik."

terima kasih pos malaysia. mana road tax kete BGX aku haaaaa?????

No comments:

Post a Comment