klik saya

Thursday, April 28, 2011

nak balik kampung juga



*gambar hiasan dengan adik2 saya.

sedihnya tak dapat balik kampung.
reasonnya:
1-tiada kereta. sudah segan mau pinjam kereta bapa mertuaku.
2-kete baru order, belum dapat lagi.
3-kete kuning tayar sudah botak licin.
4-tiada duit mau travel.
5-sakit pinggang bila jalan jauh.
6-hari ahad nak jual kereta.
7-hari sabtu kene cek gula dalam darah.

sedeynya mak buyung ni rasa. teringat2 makanan kat sana yg tak dapat makan lagi macam laksa pakcik kat pasir tumboh, nasik air dewan badminton pasir puteh, dan nasi kukus lagi.

hari tu balik kampung kejap sangat...sampai pagi sabtu pastu lepak jer umah, ahad pagi sudah balik ke sini balik. sedeyyy wooooo...

kalau tak gi jalan2 weekend ni...apalah ertinya cuti....

7 comments:

  1. ala..keta dpt bila..plan mau p bukit tggi weekend ni.. jom la..hihi

    ReplyDelete
  2. fiza: best tuu gi bukit tggi...tp kete dpt mgg dpn katanya...x dpt la nk folo...huuuu. tdo sana ke?

    ReplyDelete
  3. beli kete gapo?bkpo ngan kete kuning tu?

    ReplyDelete
  4. huhu..senarai makanan itu cukup2 buat aku laperrr...hurm..sama la..aku ni 6 bulan dop balik kg jugak..rindu yg amat...

    ReplyDelete
  5. tukar keto gapo plok sah?MPV la tuh..hehe

    ReplyDelete
  6. Ah : kete kuning tu sudah banyak penyakit. sebelum masuk ICU, kasi jual.

    lily : apa lagi lily? cepat balik kampung. balik ke pangkuan makanan... ;)

    Lip : itu laaa.....sedeynyer....

    Mc Laa: MPV ke mc Laa? tidak sama sekali. masih tidak mampu wes.

    ReplyDelete