klik saya

Friday, May 6, 2011

pulang lewat

Disyaki daddy akan pulang lewat hari ini kerana kes orang curi minyak satu lori belum selesai. (gila ko curi minyak satu lori. baik punya pakatan! pastu siap ganti minyak dengan air penuh se tank balik)

siap sedia mental.

korang kecewa tak kalau suami cakap "hari ni abang balik awal" tapi tetibe jam 8pm telefon baru kuar ofis. sometimes baru shut down PC. owh!

daddy keje jauh. 60km pergi dan 60km balik.

pagi2 kuar jam 7.15am, malam2 jam 8.30pm br dengar kunci rumah dipulas2 orang.

mcm ni lah hidup dikota. teringat kalau kat kampung, saya jam 5ptg kuar ofis, jam 5.30ptg sudah sampai rumah. no traffic jam. jalan terus je walaupun jauh juga.

cari rezeki.... :)

4 comments:

  1. Salam Sah,
    Jangan sedih2..nak buat mcm mana ada penyagak nk curi minyak kan...ish... macam2 peel la orang jahat neh kan. curi minyak curi pisang curi racun rumput pon ada.hehehe

    ReplyDelete
  2. Kecewa..tp dah kerja nak wat mcm mana kan kan

    ReplyDelete
  3. k.ijan: ada pengalaman org curi racun rumput ke? hehe.

    ReplyDelete
  4. Lip : a'ah...dah keje...kalu gi mengular or membujang harus hangin satu badan! ;p

    ReplyDelete