klik saya

Thursday, May 12, 2011

tido lah

gi tido lah
dah pagi ni
esok nak bangun pagi
nak gosok baju
nak masak nasik
esok khamis
tapi tak puasa ganti
masih berbaki 5 hari (out of 11)
esok tghari nak kene balik shah alam (owh shah Alam antara bandar yang mencatatkan IPU tertinggi di malaysia -patut la panas kat sana...kene pulak petang2 matahari direct menyimbah bilik, memang sauna lah!). Rayyan balik sana mmg tidur pakai pampers jer!

esok malam buat majlis kesyukuran dan doa selamat sikit..insyaAllah.
kesyukuran sempena Rayyan sudah selamat di operate dan doa selamat untuk adik. doa2 dipermudahkan bersalin kali ni....(seriau nye pk nak bersalin ni...contraction...bersalin...jahit...).

sekarang tangan saya berurat mcm orang tua. mcm mana nak bagi urat2 ni masuk balik elok2 tak menjojol bawah kulit ye? *tetibe*

dah dah
gi tido.
selamat malam...

2 comments:

  1. Semoga selamat semuanya ye Sah... kak ijan tumpang takut sah nak bersalin.wakaka... :D

    ReplyDelete
  2. k.ijan: takutttt... buat2 tak yah pikir lah. lalalalalala

    ReplyDelete