klik saya

Wednesday, June 15, 2011

36 weeks dan si kecil

hari ni genap 36 minggu
adik ni keje dok tekan-tekan bladder mummy
tak tahan jer
jap2 rasa nak gi toi
pas tu hilang
malam ni nak jumpe doc
rasanya cek up biasa je kot...

kakak saya bersalin di 36 weeks
kawan saya juga
saya?
pernah...2tahun yang lalu

Rayyan yang sangat kecil di usia satu hari (tengok perbandingan tangan saya dengan saiz badannya yang hanya nampak tulang...)
kalau masih dalam perut, usianya 36 minggu 3 hari
beratnya 1.82kg sahaja
tetapi dia anak yang kuat! sangat mengagumkan!
sangat rindu dengan Rayyan yang kecil ini
Rayyan yang besar sekarang pun mummy sayang dan rindu selalu juga
cuma bila kene penampar dia tu rasa mcm nak cari pengasuh lah! hahahaha kejam tak perangai mak mcm ni????

2 comments:

  1. dah tak lama la dah..smoga selamat semuanyer..sure rayyan sronok nk dpt adik

    ReplyDelete
  2. rDnA: tenkiu....dah tak lama dah...tu tak sabar! :)

    ReplyDelete