klik saya

Sunday, June 19, 2011

Father's Day celebration



father's day disambut sederhana
walaupun sederhana, mummy mcm nak patah pinggang juga lah. dari pagi bersilat kat dapur. mcm nak masak kenduri...padahal nak buat chicken chop je pun!



Dinner
tak pernah seumur hidup buat chicken chop
demi daddy Rayyan mummy gajahkan eh gigihkan diri



table for two
sebenarnya nak gi beli kek, tapi daddy bawak kereta gi keje, maka tak dapat lah keluar. *padan muka daddy*



Rayyan dah ngap dulu kentang2 tu semua. pastu bubuh kentang dalam carrot juice.



sebab adanya Rayyan maka suami saya boleh celebrate father's day. thank you Rayyan!



In happiness, in sorrow
You were always there for me
I may not have always said it
But, it's the day to say it loud.
'I Love You Dad'
Wish you a superb Father's Day!
-Rayyan & adik-



Rayyan buat kad untuk daddy dia (dengan bantuan mummy of kos). bergaduh okeh. bergaduh anak beranak nak siapkan kad. berebut2. haish
dia lukis bulat2 pastu lukis belon sebagai penyeri kad.



ok, Selamat Hari Bapa untuk semua bapa di seluruh dunia...
paling tidak dilupakan untuk ayahanda saya yang paling dirindui : Allahyarham Ab.Hadi Ab Muttallib.

dari
mummy gajah aka tempayan klasik

2 comments:

  1. rajin mung masok loni..cekak lagi ko..bilo dh mg due eh..punie selamat doh..huhu

    ReplyDelete
  2. elly: cekak lagi aku. kaki jah bekok toksir surut. aku due 14/7. tu lah, puniey branak awal 36mgg... aku ni tatau laaa....

    ReplyDelete