klik saya

Wednesday, August 17, 2011

Abang dan adik



cer tengok dagu adik ada berapa lapis?

abangnya kalau adik nangis, kalut sungguh dia.
datang kat adik, tepuk2 perut adik (kadang2 tepuk kuat..huhu), cakap macam ni
"Adik tak mo nangis...mummy ada..."

ulang2 cakap sampai adik diam. adik diam bukan sebab kata2 abang, tp sebab dapat nenen.

sejukkk hati mummy dgr abangnye yang umur tak sampai 2 tahun tu pujuk adik.

kadang dia panggil adik. kadang panggil Adel.


si adik muka berjaga2 bila abang dekat. takut kene cepuk!
selalu lepas dia cepuk muka adik, dia akan jerit2 cakap "sayang sayang sayang". pelik3.

7 comments:

  1. Alahai cute anak dara echah la..pipi dia.m)um yum..

    ReplyDelete
  2. alalala..comey la rayyan pujuk adik..eh adik mata sepet laaa..

    ReplyDelete
  3. ala tomei2..like dis momment, so sweet..:)

    ReplyDelete
  4. sayang..sayang..abang rayyang geraammmmmmm ngan Adel...hehehe...sweet aku tgk..sepasang sudah..sila berikan tips ye..ahaha..

    ReplyDelete
  5. Lip: hahaha pipi tu macam roti pau!

    eeja: mata adik makin menyepet sebab kene tolak dgn pipi sendiri.

    che rod: payah nak letak sebelah2 tu che rod...

    lily: haha mmg tu lah kot ayat yg sebenar dia nk oyat..tp tak der dlm vocab lagi.. tips ye? aku pon tatau la wei...rejeki.

    ReplyDelete
  6. Alahai comelnye dua beradik ni..pandainye Rayyan cakap ye..Mikael cakap apa pun mama dia tak paham hehe :)

    ReplyDelete
  7. k.ijan: rayyan pun time datang angin dia nk ckp mengarut..satu ape pun tak paham jugak k.ijan...tp alhamdulillah byk la perkataan dia. kbykn nye mummy n daddy dia je yg paham. hehe

    ReplyDelete