klik saya

Thursday, October 20, 2011

bersembang dengan Rayyan


situasi: menonton tv cerita melayu
Rayyan : cerita mummy... (asal ada pelakon perempuan cantik mesti tu mummy. eheh)
mummy: ye ke cerita mummy?
Rayyan : ya. cerita Ayann kat umah nenek. (ok umah nenek ada bb tv...rumah kita ada tv tak de kaler jer..sob sob)

bila keluar cerita p.ramlee: ni cerita daddy! (anak pun tahu daddynya suka cerita p.ramlee)

...............................................................

situasi: makan-makan
Rayyan :mummy, nanak dah. suap mummy.
mummy pun bukak la mulut anak dah suap kan...
Rayyan: syiannnn lapa. (sambil pegang dagu mummy).
olololo mummy rasa mcm anak2 kecil yang kelaparan comot comot.

...............................................................

situasi: kat sebelah airport

Rayyan : nak naik kapatebang.
Daddy : nanti la. nanti kita ada duit kita naik ya.
Rayyan : syiaaaannnnnn Ayann. (ulang2 cakap).
sedih hati mak apak Rayyan lah camni...

Rayyan adalah suka guna perkataan kesian.

3 comments:

  1. rayyan pandai nak lomahkan hati mommy daddy dia..hiihihi.. darwisy pon bahasa diri dia ayish..dh tk bunyi darwisy dah..

    ReplyDelete
  2. lemah dan rasa bersalah. tapi tak mampu nak wt cane kan...
    alalla comel Ayish.

    ReplyDelete
  3. lemah dan rasa bersalah. tapi tak mampu nak wt cane kan...
    alalla comel Ayish.

    ReplyDelete