klik saya

Friday, October 21, 2011

soalan yang mendebarkan suami

suatu petang yang tiada kerja...
saya berfikir fikir tentang sesuatu
WARNA KEGEMARAN atau fav color
jenuh saya fikir...
teka ape warna kegemaran saya?

saya kata ape kata test suami

sms

abang, ape warna kegemaran syg?

?

?

?

?

?

dia ambil masa lama nak jawab. berdebar. kang jawab salah bini mula la komplen suami tak amik tahu pasal dia lah...tak kenal dia lah...ape2 je lah bini ni kan. dia tak de keje, kacau suami tgh keje.

lama tu baru dia reply:
abang rasa syg takde warna kegemaran. tapi syg suka warna lite2 je.

YA BETULLLLLL!

inilah suamiku. kamu kenal isterimu yang tak kenal diri sendiri.

padahal saya sendiri pun tak pasti warna fav saya. bila suami bg jawapan cenggitu br tau...owh betul saya takde warna kegemaran. saya suka semua kaler. Allah jadikan dunia warna warni...jadi saya suka semua! be it pink purple green blue black yellow red ALL

agak2 tak de keje lagi, boleh la kasi test lagi kat suami.

No comments:

Post a Comment