klik saya

Wednesday, October 12, 2011

tak tahu berjaya atau tidak

semalam saya ke 2nd interview
sampai awal dan study dalam kereta
pulun baca pasal neuromonitoring
sekali masa interview dia banyak tanya pasal bone daaaa...
segala pasal bone...implantation..
berpeluh daku di dalam aircond
dia tanya masa bila guna bone implantation...
saya jawab trauma, reconstructive saja...dia tanya lagi... lama saya pikir series otak tak leh pikir
lupa segala osteoporosis, arthritis
haduh....

lagi dia tanya kenapa tak boleh letak iodin atas bone implantation
haku nak jawab ape ni...iodin tu kan untuk disinfectant .... tp kenapa tak leh letak...
jawapan dlm otak kata takut matikan cell
tapi tak tercakap sebab pikir macam tak logik pula
sekali tu jawapan dia daaa....

soalan dia banyak giler
interview dari jam3 sampai jam 5

ada juga pasal neuro
soalan dia : kalau doktor terpotong facial neuron, apa akan jadi?
haku nak jawab muka ko akan jadi renyot2 tu...tapi tak tau istilah in english
lama pikir....lama!
jawapan dia paralyze la weiiiiii...
haru.....

so, dengan banyak adegan aku berpikir tu...(tapi banyak juga boleh jawab dengan lancar)..
rasa tak konfiden dapat keje tu. kalau ada rezeki adalah...
nak cari keje cuci pinggan lah. ada tak kene tanya soalan2 stressful gtew?

No comments:

Post a Comment