klik saya

Saturday, April 7, 2012

hujung minggu

salam...
setiap minggu, hari sabtu dengan ahad dalah paling best kan? tempat kedua best adalah jumaat sebab lunch hour lama...habis mall tawaf.

hari ni tak tahu nak pergi mana. minggu lepas dah pergi cameron highlands, rasa macam baru je pergi..tapi sebenarnya dah nak dekat setahun. hari ni antara termasuk dalam jadual ialah nak pergi tengok anak sedara baru. sekarang ni Rayyan dengan daddy pergi potong rambut...mummy kat rumah lipat kain (padahal dok surfing). Rayyan sekarang asyiklah membuli adik. tengok si adik pun mcm dah tak kesah. setakat kene ketuk tu biasa dah. tapi dia pujuk balik si adik, suap roti lah, suap air lah... geram rasa. nak marah pun budak lagi.

eh, ok lah. gtg. babai.

No comments:

Post a Comment