klik saya

Sunday, April 8, 2012

lirik lagu ciptaan Rayyan

petang tadi Rayyan pow daddy dia belikan gitar mainan.
setaip hari pun nak beli mainan. tapi alasan dia biasanya 'kesian abang ayann lapar...nak gi kedai...nak beli pisang'. banyak la dia punya pisang, sampai kedai pisang ke mana

balik rumah, dia duduk bersandar kat sofa; nanyi macam ni (sambil petik gitar)

"Adelya Nur Rasul......
mummy ada..............
daddy ada...............
abang ada................
ulat gonggok ada................"

owh so creatif anak mummy...mummy geli buah pinggang

3 comments:

  1. hahhahaa...luculah rayyan ni...buat lirik gtu,tu lirik based on pengalaman,tu je lah dia tahu....hahaha

    ReplyDelete
  2. comel la rayyan ni. Tapi nape tiba2 ada ulat gonggok dalam family rayyan ni??

    ~~Farah~~

    ReplyDelete
  3. cutenya rayyan..pandai tul nyayi n pandai yer ayat utk dpt mainan..:)

    ReplyDelete