klik saya

Tuesday, September 4, 2012

september

salam

apa khabar?saya dan keluarga sihat sejahtera semuanya alhamdulillah...
hari ni saya memulakan bulan september dengan melapor diri di tempat kerja baru.
satu company dengan suami. ok tak?
so far best la company ni...cuma hari ni tak jumpa masa nak mengepam. maklumlah company swasta. tengok lah esok macam mana...nak cuba cari masa...mungkin boleh tumpang bilik cleaner... dulu kat LHDN selesa mengepam di surau bagai...nak 2x sehari pun boleh. tak pe lah, rezeki anak-anak saya sudah sampai...saya kene move dari zon selesa LHDN. kerja kat LHDN memang la best...keje tak tekanan. biasa la keje banyak pun time hujung bulan je time nak kira gaji pegawai sambilan...hari lain biasa2 jer...selalu makan-makan....rindu juga...
tapi kat tempat baru pun ok juga. staff semua baik2...cuma kadang tak boleh blah orang pandang-pandang....was like ooooo ini lah isteri encik zul. ok fine....
and sekarang tanggungjawabnya lagi besar la of kos....ada orang bawahan yang perlu di monitor..padahal hari ni satu hari belajar term-term baru dunia shipping, import and eksport. seronok.

minggu depan birthday Rayyan ke-3 tahun. rasa nak sambut kat taman macam Adel juga lah.


1 comment: