klik saya

Sunday, October 28, 2012

amarah

aku tadi amarah betul dengan adik ipar aku
aku amarah sampai menggigil badan
shaking aku
smp mengalir air mata aku
setahun aku tahan
hari ni aku memang tak mampu bendung
aku balik shah alam malam raya aku tengok dia tak ada kat rumah
ingat pergi berdating
rupanya bila ditanya pergi raya rumah 'kawan'

ni dah raya ke-3 baru kau tahu nak jenguk rumah
pulak tu kau 'singgah' sekejap aku tengok kau dah bersiap nak keluar lagi
dengan budak rambut perang itu

aku tengah amarah dengan kau tak raya dengan mak ayah ni
kau nak keluar lagi

aku memang tak tahan

tu cara mak ayah kau ada lagi
esok kalau mak ayah kau dah meninggal kau tahu lah macam mana rasanya!

No comments:

Post a Comment