klik saya

Sunday, September 15, 2013

gagal

salam
saya baru baca email (maklumlah bizi yang amat, henfon lak terlalu canggih untuk membaca emel)
saya gagal
hmmmm
hepi rasanya (sedapkan hati)

macam mana tak gagal cuba bagi tau sikit
interview jawatan berkaitan dengan sains
tetapi disoal dengan soalan berkaitan agama dan hadis
bukan aku jahil agama...tidak
tapi soalannya seperti ini :
"apa ayat di dalam Al-Quran yang menyatakan tentang lebah pekerja itu betina"
aku tak boleh lah nak goreng of kos la kan
aku cuma bagi tau ada ayat tu aku yakin, ada diceritakan didalam al-Quran, dan perbezaaan ayat menunjukkan jantan dan betina itu boleh dibezakan dengan penggunaan perkataan arab yang menunjukkan muannas atau muzakkar, panjang lagi lah jawapan aku, tapi masih tidak memberikan AYAT MANA.
bila tak boleh jawab di claimnya aku TIADA PENGETAHUAN AM!

ininamanya ZALIM
meletakkan sesuatu tidak pada tempatnya

sekarang jawapan aku pada pakcik penemuduga SPA tu senang jer...

KALAU DAH ADA CALON ANAK BERANAK, TAK PAYAH SUSAH SUSAH PANGGIL SEGALA MAKHLUK HADIR INTERVIEW SEMATA KERANA NAK FOLLOW PROCEDURE!

blah

1 comment:

  1. Kena pakai kabel besar pokok nyor weh ahaha. Rilek sah nye bulih hok lagi bagus nanti

    ReplyDelete