klik saya

Tuesday, December 10, 2013

new environment...a big step...farewell

salam
ape nak tulis ye?
sebenarnya disember ni adalah bulan terakhir untuk aku kerja di company sekarang
aku benciiiii
aku benci farewell
sebab nanti aku akan nangis macam orang gila
haha
macam masa berenti dari HASIL dulu aku nangis beria
hehe...padahal keje kontrak jek pun
itu lah, aku memang tak suka pada PERPISAHAN
its really hard to say goodbye
hate it
tapi terpaksalah
bila kita telah mengambil keputusan, kita harus menghadapinya
harap hati aku sekeras batu
tak mahu nangis!!!!

perasaan aku dengan company baru ialah TAK ADA PERASAAN
cuma mungkin aku telah rindu pada kerja lab
rindu nak kira sel
rindu nak pegang pipet
rindu pada autoclave, incubator, laminar flow
tapi sebenarnya aku takut nak pegang surgery instrument kembali
ya Allah, semoga dipermudahkan



apa-apa je lah
nanti kite cite lagi

2 comments: