klik saya

Monday, December 9, 2013

Spa treatment di Beauty From The East,Puchong

Pic from Beauty from the east Puchong fb.
pagi tadi dengan jayanya telah pergi bermassage di spa
disebabkan terlalu banyak angin dalam badan maka terbuat bekam angin juga
rasa lega lah sikit
tapi sekarang mula rasa sakit badan kesan berurut...heheh
best giler kene massage
masa berbekam aku siap terlelap...sebab sakit kene sedut kulit...huks

masa pergi spa daddy dengan anak-anak hantarkan, naik kete
bila nak balik, daddy datang amik dengan moto
sampai hati tau!
daddy kata ni salah satu tektik nak bawak mummy naik moto
sebabnya mummy tak nak naik moto dengan daddy berempat!
takut anak-anak jatuh
tapi tadi tengok Rayyan rilek jek duduk peluk daddy dari belakang
Adel lak siap tongkat dagu atas tank moto
mummy yang cuak lebih nak!
daddy kata, practice make perfect.
sebabnya takut nanti dah keje tempat baru mummy balik lambat boleh daddy amik anak-anak dulu dari sekolah, tapi kene naik moto lah sebab daddy tak de kete....
hmmmmm
boleh ke tak ni...
mummy masih tak konfiden.

btw harga Massage disini ialah RM80.
bekam RM10.

simpan duit nak massage lagi...

No comments:

Post a Comment