klik saya

Wednesday, March 26, 2014

zaman pengakap yang best sungguh

salam..
hari ni mendung jer kan...lepas dengar PM announce mh370 berakhir di lautan hindi, aku rasa semua jadi sedih ... aku pun begitu...siap termimpi-mimpi lagi
harap semuanya berakhir dengan baik

hari ni penat giler
masuk keje pukul 5.30 pagi tadi
patutnya boleh balik awal hari ni, tapi saje je aku taknak, carry forward jer time off.
so sekarang time off aku ada 8 jam...boleh ler amik cuti satu hariiiii....

semalam godek-godek gambar lama kat FB
tengok ada satu gambar ni member aku tag
gambar masa 2nd year nih rasanya
aku adalah 3 dari kiri row paling depan
rasanya sekarang kalau pakai baju ni balik mau tertetas benang

best giler masuk pengakap
masa ni kitorang pengakap kelana, tapi pakai pangkat penolong jurulatih


ok lah, tetiber tak de mood nak bercerita (tetibe kannnnnn)

babai...

1 comment:

  1. Ishk! apa ni, citer tak abis! Tak kira.. nak jugak..nak jugak.. sila citer sampai abis.. huhuhu..
    I tak pernah jadi pengakap.. masa sekolah rendah dan menengah dulu memang minat nak joint.. sebab banyak aktiviti terutama camping.. tapi tak dibuka untuk student pompuan. Just for boys only..huhuhu..

    ReplyDelete