klik saya

Friday, April 25, 2014

malam yang mengantuk tapi....

Salam....
tapi....tapi nak update jugak. tadi dah siap packing baju budak-budak nak pergi jalan esok, lepas tu dah asing-asing, nanti takut bercelaru maka kita label lah setiap baju. senang sikit keje aku esok-esok tak de lah pening nak ambik baju mana...

harap tak de lah nanti "mummy ambik lah baju anak, daddy tak tahu nak pakaikan baju mana.."
alasan kan? kan?

kali ni no excuse ye. sila lah uruskan anak-anak.

anak ada 2 orang, maka aku ikatkan bersama baju diorang ikut waktu nak pakai. sabtu pagi, sabtu tengah hari, baju tidur malam sabtu....begitu. :)

tu ada pampers 6 keping bawak standby untuk malam. Adel dia malam-malam masih belum boleh dipercayai, nanti terkucil. siang hari ok....

ok lah dah ngantuk pulak ni. babai...semoga selamat kami sampai ke penang esok.


1 comment:

  1. Macam ni pun boleh ye mummy..hehe.. Brilliant idea!

    ReplyDelete