klik saya

Tuesday, November 3, 2015

bila down

asslamualaikum
sekarang ni rasa down...may be sebab kakak tak sihat, ada di IJN, jadi sangat susah hati
kejap2 mata berair
kejap2 mata berair
huk aloh
nak ulang2 pulak

ye lah, kakak ada anak kecik2 lagi
harap Allah permudahkan semuanya
semoga kakak saya kembali sihat untuk kami semua

tak mo lah cerita pasal ni

nak cerita pasal diri sendiri
sekarang ni baru umur 31
baru ke
baru tak baru lah kan

sebelum ni rasa semangat nak sambung phd
tapi sekarang berkubur dah semangat tu
sebab apa
sebab takut
takut tak ada masa dengan family
sekarang ni family is everything
lagi pun hidup ni singkat je
kalau di biarkan masa berlalu
anak-anak membesar bukan depan mata
amatlah tak bererti hidup

eh membebel ape daa
Rayyan demam mula jumaat lepas...jangkit dengan daddy agaknya. ni otw nak gi pasar, dia nak jaga adik kat belakang. adik pun redha je...rupanya dua2 mengantuk..tengok dah tertidur...sayang anak2
babai

No comments:

Post a Comment