klik saya

Tuesday, January 12, 2016

Kelas taekwondo untuk anak anak

Salam...
Dah seminggu sekolah bermula...
Rayyan pun dah darjah 1
Hari khamis hari tu, balik semangat tunjuk kat mommy borang masuk taekwondo
Dari tahun lepas sebenarnya dia nak masuk,tapi asyik bertangguh nak daftar,tau2 eh eh dah habis tahun 2015?????
ok tahun ni jom masuk


Mula2 tu Rayyan je yang nak masuk...siap bangun awal pagi ahad, sebab nak gi daftar taekwondo, mandi awal tanpa disuruh...so amazing...heheheh
Kalau tak jenuh laa...abang gi mandi...ulang pat ploh kali
Padahal kelas taekwondonya mula jam 5 ptg 
kehkehkeh...bagus semangat


Bila petang, Adel pulak nak masuk juga...jadi semua pun double la bajetnya
Untuk registration, RM35 seorang setahun
Yuran bulanan RM35 setahun
Then baju RM105 sepasang 
melayang2 duit mommy sampai korek2 celah2 purse cari duit terselit
Tak apalah, janji anak2 ber aktiviti sihat tiap2 minggu
Kalau tak, asyik la disney XD je abang dengan kakak ni
Cubit baru tau...hihihi


Jom layan gambar pada minggu pertama latihan






ADEL


RAYYAN




Balik tu ingat penat la diorang, rupanya tidak sama sekali...kena paksa juga baru gi tidur. Huh angan2 je lah mak ni

No comments:

Post a Comment