klik saya

Thursday, March 3, 2016

Rumah baru; interior

Salam
dah dekat 2 bulan dah dapat kunci rumah
sangat la membizi tuan rumah nya pun
ulang alik saja ke shah alam - puchong
penat pun ya jugak
kadang rasa malas je balik shah alam
tapi budak-budak (dan bapak budak) asyik eksaited nak balik sana
jadi ikutkan saja lah ya

jom tengok bahagian dalam rumah yang saiz comel2 je ni
semua ruang comel2 jek...
sesuai la untuk orang yang comel (saiz bear orang nya)

tangga...eh masuk-masuk je dah tangga

ruang tamu...dari pintu terus nampak dining dan dapur.. dah sampai situ jek

master bedroom...

pandangan dari tangga... divider tu memang pemaju dah buat...redha je lah

dari pandangan master bedroom..terus nampak 2 bilik kecik square in shape..and mini hall in between

masa mula-mula gi melawat rumah..si abang seronok petik kangkung yang memenuhi laman sebelah rumah

antara dokumen awal yang perlu di isi semasa pembelian rumah

finally, dapur.. and ada sliding door sebelah dining hall.. hall lah sangat kan
itulah ruang dalam rumah ni
memang kecik la, besar sikit dari apartment yang duduk sekarang
tapi apa yang penting? jejak tanah... hahahaaaa
budak2 ni kalau balik sini tak duduk dalam rumah
kerjanya korek2 tanah, petik2 pokok, mandi kolam
ulang2 lah itu je aktivitinya

alhamdulillah anak2 seronok dengan rumah ni

2 comments:

  1. Akk beli umah area mana?

    Hahha. Dok mencari rumah nak beli rasa stress. Sbb masing2 nak rumah atas tanah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat seksyen 32 Faridaaaa.... jom aa berjiran. byk rumah nak naik sini. tapi jauh lak dr PJ.

      Delete